2015年7月17日星期五

【吃喝】荃灣│ K-POT ►部隊鍋都可以自助自製 ♥♥ 韓風味重


上星期六,朋友說去食部隊鍋,韓食我最岩,當然Say Yes!

當日去到荃灣K-POT 部隊鍋,我一直以為係韓國街個種韓食店,
可以食炒年糕丶燒下肉丶食下個鍋咁,無諗過原來係自製部隊鍋,
仲要係自助放題形式,真係新發現(可能係我大鄉里啦)



一出旯就見到三隻大公仔,哈哈




這是我們的位,而我地見到旁邊有好迷你的一人鍋,
有木圍住個鍋,初頭以為係為左安全而比有小朋友既家庭用,
一點原來只要打電話BOOK枱時講明一人鍋就可以了,
咁幾個朋友就可以試唔同味既湯底


事關有幾隻湯底好想試,
因為朋友唔係好食得辣,所以叫了豬骨濃湯底

而肉我地就選了澳洲和牛放題


個鍋未黎,就出去拎下D野食先




紫菜包飯 & 飯團,味道一般般


這個位置,十分有韓國風味


數款丸類


好新奇的番薯年糕




豆腐串


還有我好喜歡的韓式魚片


望到D紋,好吸引既M8和牛


由於佢切得簿,唔駛五秒就熟
真係好嫩口,一塊真係唔夠口感,要幾塊幾塊咁入口
但真係好嫩


一口牛,肉味濃


雞腿肉,兩個人食六舊,的確有點難度


海魚柳,好鮮好滑,點小小醬油即時鮮甜


之後就試了一些韓式配餸
豬式豬皮、泡菜餃、粉絲餃、腸仔等.


我幾中意食韓式午餐肉同腸仔,
腸仔似午餐肉加火腿的口感,紮實既口感.



韓國既豬皮跟我地平時食既係唔同,
用作燒烤食簡直極品,而放落部隊鍋都唔錯,
一樣是煙煙韌韌


食到咁上下,可以睇下K-POP MV


繼續食肉

由於好飽,尾場休息去吱杯Yogurt食先,
我平時好中意食酸味既Yogurt,而呢到酸味比較少,

但我依然吱了兩杯



最後,我地先落拉麵食


再落埋芝士(芝士要加$5)


呢到D甜品係一兩口size,好岩女仔樣樣都試
不過當日的甜點味道一般,海綿有點硬.

今餐十分飽,咪見湯底咁淡色,其實相當濃味,
基本上都不太用點醬油已經好夠味
♥ ♥ 






沒有留言:

發佈留言

熱門文章