2014年5月11日星期日

【頭髮】超人氣 ♥ 每3秒賣出1枝 ►Rêveur無矽洗髮護理

Rêveur在日本非常熱賣,每3秒就能賣出1枝,而且得到好多日本獎項名譽。
有些sis去日本都會掃補充裝返香港用嫁。


依家~Rêveur終於加入香港啦 ♥



▼而早前,有機會出席Rêveur x mina 無矽洗髮新概念發佈會。


▼終於見到真身啦。

市面上既洗髮產品大多都含「矽」,雖然矽沒什麼大礙,但長期用就會對頭皮頭髮有害。
因為矽不溶於水,矽可能會在髮絲頭皮上產生一層屏障/黏住頭皮上,
阻礙美髮成份吸收或者可能會阻塞毛孔,引致頭痕、敏感、脫髮等問題。(可怕)




綠色:豐盈、修護

● 脆弱及受損髮質適用
● 17種天然植物修護補濕成份
● 有效修補因過量染燙而受損的秀髮
● 能提高秀髮韌性,解決頭髮軟榻問題


紫色:補濕、亮澤

● 乾旱及粗糙髮質適用
● 能為髮絲深層補濕,提升光澤
● 17種天然植物修護補濕亮澤成份
● 有效改善乾枯毛躁,讓髮絲更順滑
● 含抗氧化成份,讓頭髮更有活力


粉紅色:修護頭皮、軟化秀髮

● 嚴選15種天然植物滋潤成份
● 有效滋潤、修護頭皮、軟化秀髮
● 護髮膜為頭皮專用的護膚品,能直接使用在頭皮皮膚上
● 能促進頭部皮膚血液、新陳代謝



▼除了問答遊戲之外,


▼仲有指甲DIY時間,正在聽教學。


▼有好多款既指甲貼。


▼仲有指甲片喎


▼因為我玩過指甲貼,所以我選左指甲片試玩。


▼yeah!! 有2個Blogger幫我整;


▼好簡單,選好比較合身既甲片,再撕開透明膠 貼上就行啦(有點長,要修一修)。


▼好啦,返回主題;) 我選左紫色系列,因為我既髮質真係好乾旱。 

Rêveur Moist & Gloss 角質修護無矽洗髮露 500ml
Rêveur Moist & Gloss 骨膠原護髮膜 500ml

▼3種天然果油補濕亮澤成份 + 14種天然植物補濕成份


▼比較水狀既洗髮水,好容易從手上流走。


▼超微細泡沫技術,可以減少洗髮過程中髮絲磨損而引致既角質受損。




▼護髮膜,唔知點解有淡淡的柚子香(雖然成份沒有柚子)。



小結:
初頭使用Rêveur洗髮露有點不習慣,是因為它的超微細泡沫技術,
平時我會用2泵半既量,而Rêveur則要4泵既份量(因為一直好像感覺不到泡)。

拋開用量問題,沒有強烈人造香氣,是一種淡淡的氣味,很舒服。
本身經常染髮及每天上捲,所以髮質比較乾旱,雖然使用後相中髮質依然毛燥,
但在短時間內,其實已經有改善乾枯問題。


而且髮尾是不是明顯沒有很乾旱呢?
是護髮膜既威力(因為趕時間,經常護髮只護尾的人)。





沒有留言:

發佈留言

熱門文章