2014年4月27日星期日

【吃喝】夏天也要食火鍋 ♥好味♥ 冬瓜盅火鍋

早前和朋友好想食大家樂火鍋,點知去到已經無做火鍋啦,好失望。
咁又係,夏天要到,食火鍋既需求的確會減少。


但唔緊要,我就介紹一個夏天消暑火鍋比大家啦。
▲今日要介紹既主角就係冬瓜盅火鍋啦

▲堅火鍋Spicy Stanley 地址:大角咀鐵樹街4號地下


▲超可愛的,我同朋友兩個都係不一樣,唔知係咪自己做既呢?

▲值得提的是,兩個人可以點半份喔,咁兩個人就可以吃多一點款式。

▲調咪料:辣椒,蔥花,蒜蓉,乾蒜

▲主角來了,冬瓜盅是HK$198,入面有超多海味粒 蝦米 竹笙 等。

▲火滾後,店員會把冬瓜皮切走,再把冬瓜切開。

▲其實冬皮都可以食的,因為冬瓜盅煲了好幾小時 (但我沒食),所以要食就要預訂。

▲然後老闆會叫我地先飲啖湯,哇!真係好清甜好好味。

▲老闆無落味精無油無鹽,所以都會提供鹽比我地自行調味,
 但我地兩個人都無落鹽,因為真的很夠味,很棒。

▲冬瓜好入味好好吃,而且很多,所以都唔敢叫菜,只係叫左冬菇。

▲他們家還有水佬魚湯底、泰式冬陰公、鮮味魚湯底、豬骨湯底等,
 下次我想要試藥膳醉雞喔~ 冬瓜也想翻食呢♥

▲雖然我地迷你丸都叫半份,但比想中象的多喔。

 美國雪花肥牛小份HK$88,丸類1份HK$38-48,炙燒芝心包1份8粒HK$48,
 自家雲吞6粒HK$58,入面都會有好像~3隻蝦,

 然後墨魚丸超好吃的,好彈牙好手打感覺,超喜愛的♥
 其實還有店家推介的海鮮船,下次要叫一個試。

▲最後還送小小糖水,今天的是花生湯丸配龍眼薑湯。
 兩個人食了HK$570,是超飽的,叫了根本是3人的份量。

 除左好吃外,值得一贊是服務很好,
 很主動加湯加飲的水跟其他的態度也很好♥

沒有留言:

發佈留言

熱門文章