2013年7月29日星期一

【音樂】春浪音樂節 ►香港站

春浪音樂節 香港站在27號(六) 在西九龍海濱長廊 失敗地舉行
好好一個春浪,失敗在主辦單位 失敗 失敗 失敗


由圓方跟著人群,本身開開心心地行去

嘩,然後見到好多人塞住,久久沒有前行。
好辛苦才前進一段路,又要一直等等等,一小時半還在等入場。
第一位表演歌手家家,在我們等的時候已經開show了,大量人群在場外。

好吧,連家家表演既時間都完埋,人群開始爆粗啦.\/.
相中左邊是我們一直等的隊,而右邊是不耐煩脫隊走出黎的人。
中途只見一個保安,跟本攔唔到突然的一批人群,包括在下,因為等到快死

差不多兩個鐘先入到場,人口細,唔夠人手又要check bag又要黏手帶,
幾千個觀眾得個幾個人手

企位是隨意在場內走動。

雨中的陳綺貞。

我今次去春浪主要是為張震嶽,其次是mc hot dog & 陳綺貞

阿嶽個part 好正好high,最後一首「自由」我跳跳跳,跳到出哂汗呢,真係好滿足,但出埸跟本不足一小時,被cut了再見、愛我別走。

場內有多種台灣小食,但我一樣都無食到,因為購買程序煩,要先去買Coupon,每次好像只能買一類食物,自己又唔帶得水食物,買又限制多人多,最後係離場去圓方,直到陳綺貞再回去看。

尾二出場的陳綺貞同樣也因時間被cut歌,最慘的是蕭敬騰fans,十首歌被cut五首。
主辦單位真係失敗,每位歌手轉場都要我地等成15分鐘,攪到要cut歌,完全無好好做足準備。


張震嶽,今年可以見到阿嶽兩次,真係好滿足。
香港春浪不會去了( 除非有阿嶽 ),要去就去台灣的春浪吧。

沒有留言:

發佈留言

熱門文章