2015年1月17日星期六

【吃喝】尖沙咀 ● 新派泰西菜 ► so thai so good ♥♥

最近尖沙咀美麗華開左一個集團式既泰國菜,
「so thai so good」聲稱新派泰菜、西菜融合。


▲裝修好吸引,門口都多人排隊,
而當日我地兩個人book了20:45分,等左六七分鐘左右。


▲桌上面有靚靚餐牌,每張桌都有盛燈打到正♥♥
嘩,真係影食物一流!






▲香芒椰子乳酪 HK$36
呢到既乳酪上面都會有水果,好可愛♥♥♥
我平時唔係太好芒果,所以入口濟係覺得好芒!


▲香蕉棒子乳酪 HK$36
好香蕉♥ (唔係廢話黎嫁),真係好濃郁♥ 不過棒子味就好好好好淡


▲脆炸蝦餅配泰式辣醬 HK$52
用左薄青瓜包住個蝦餅,賣相幾可愛既
而個蝦餅都唔簿,入口都唔會油膩,不過味道就一般無乜特別。


▲泰式炒通菜 HK$45
味道有少少辣,但真係好~普通,街邊都可能好味過佢


▲青咖喱雞肉伴雞蛋炒飯 HK$75
是日最滿意既菜式,賣相睇到都流口水♥♥
食落好惹味,只有輕微辣(我譚仔食小辣),下次再黎可能會番叫喔!


▲餐廳座位與座位之間既空間唔大,桌面也不大,
與大X樂兩人桌差不多,當放到三四樣菜式時已經不行。


▲脆炸芝士XX柚子XX
唔記得左個名,初初以為入面既芝士是流心


▲但原來是這樣,
個皮好脆,如果單食就會覺得普通,但配搭埋柚子汁酸酸地幾好味♥
而沙律部份,醬料比較辣,唔食得辣既可以要飲多杯水啦~



▲店內都有甜品,但我地無食到,因為我要去另一到食甜品^^
而外面有好多甜品/蛋糕,都可以外賣的喔♥


小結:
so thai so good是泰西式,建議想食泰國菜還是去九龍城那些吧,
而女仔就最喜歡裝修靚♥ 食物賣相靚♥ 既餐廳,
而這裡食物還過得去,
所以for普通食下飯,都是一個不錯的選擇,而我還會再去的!





是次分享屬自費,口味因人而異 。

沒有留言:

發佈留言

熱門文章