2014年6月3日星期二

【卸妝】輕輕鬆鬆打圈 ♥ 素顏話咁易 ►Faith in Face 豐潤卸妝乳

韓國品牌Faith in Face 雖然出左唔算耐,但的確好熱賣而且得到大眾認知,
有些朋友就算沒記品牌名字,但看包裝就知道--- 噢~是它!


最近,Faith in Face 全新推出Moisturizing Cleansing Line 保濕潔面系列,
相信有去開Mannings的已經看到它們吧。


▲Faith in Face Smoochy Milky Cleansing Milk 豐潤卸妝乳 $108/210ml


Faith in Face 2014 保濕潔面系列是敏感肌都適用,
通過低敏性測試,證實產品性質溫和,在所有參與測試者當中,並無引致任何過敏情況。

♦ 性質十分溫和    
♦ 讓肌膚在得到深層潔淨
♦ 保持濕潤飽水    
♦ 回復光澤      


▲話明是韓國品牌,當然是韓國製。


▲做特價既時候,好容易買一大堆產品,
成日放左一段時間後想用又搵唔到EXP DATE,
 本身是敏感肌,所以都不太敢亂用,所以有效日期對我黎講真係好重要!


▲泵咀是向左向右開關,絕對是加分!


▲白色的卸妝乳,好軟好香 ♥♥


▲準備去卸妝啦♫


▲使用方法:
取適量(約按2-3次)於掌心,
用指尖把潔膚乳塗於全面,以打圈及按摩手法潔淨肌膚。


▲再使用暖水徹底洗淨,或可先用紙巾抹拭,再沖洗 。


▲哇,看到紙巾上的化妝品嗎?


▲然後用卸妝水,看看臉上還有沒有化妝品。
似乎看不到化妝品的殘漬,這枝豐潤卸妝乳既功效好好喎!


▲眼線絕對沒問題啦,竟然連睫毛液都卸得好乾淨。


▲對啦,我最近眼妝都是用這3枝,如果問我MJ卸到嗎?
對不起啦!告訴不到你,因為我沒在用它啦。


小結:
這枝卸妝乳我蠻滿意的,真係比到驚喜我♥♥
質地好軟好舒服,在臉上接摩時絕對沒有笠痴痴或者好焗既感覺。
而且卸妝能力夠高,第一次全臉潔面,基本上眼妝已經卸到9成,
第二次我只會針對眼妝再一次輕輕打圈,唔需要用力,只係輕輕就已經完全乾淨。
由於我屬於極乾性肌膚,所以使用後,局部肌膚仍感覺到不夠保濕,
但整體來說,我是蠻喜歡Faith in Face這次推出的Smoochy Milky Cleansing Milk♥




銷售地點: 萬寧獨家發售
網址: www.faithinface.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/faithinfacehk 


是次產品由品牌公關邀請,
屬個人使用後分享,效果則因人而異


沒有留言:

發佈留言

熱門文章